0
Nu aveti nici un produs in cos.

0

In aceasta pagina gasiti detalii despre procedura de inregistrare a unei cereri de garantie.

Pentru a putea beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie insotit de: 

  • factura de achiziție a produsului in original (sau o copie a acesteia)
  • declarație de conformiate +Certificat de garantie in original (sau o copie a acesteia) - in general se găsește printat pe spatele facturii
  • descrierea cat mai detaliata a defectului reclamat
  • lista kit montaj
  • toate documentele emise de producator, livrate impreuna cu produsul in ambalaj adecvat pentru curier



Cum se inregistreaza o cerere de garantie/retur: 

Cumparatorul este rugat sa completeze o cerere de garantie/retur. Dupa completarea tuturor informatiilor, Cumparatorul trebuie sa trimite un mesaj cu atasamentul (cerere de retur/garantie completat) pe adresa de email sales@modernglassart.roPentru cerere de retur dati click aici!


Capitolul Garantie (preluare din Termeni si Conditii) 

Produsele cumpărăte prin intermediul sticla-vitralii.ro sunt noi, sunt fabricate in totalitate de firma Modern Glass Art si sunt livrare de catre firma producatoare in ambalaje adecvate pentru protectia produselor din sticla și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare, OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completările ulterioare). 

Pe langă orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garanție emis de catre Producatorul Modern Glass Art, garantează Cumparatorul impotriva oricarei non conformitați care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu excepția uzurii normale, si spargerea/ciobirea/zgarierea sticlei ulterior preluarii - pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul Romaniei, cu excepția situațiilor cand se precizează altfel in certificatul de garanție. Garantia se acorda prin repararea produsului, iar in cazul in care produsul nu poate fi reparat, prin inlocuirea sau stornarea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinoirea stocului. 

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție. Daca, in momentul recepției, Cumparatorul constata lipsa certificatului de garanție a produsului, este rugat sa anunte acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email comenzi@sticla-vitralii.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare. 

Termenul de garanție specificat in certificatul de garanție incepe de la data facturării și se prelungește in mod corespunzător cu durata de nefuncționare (adica timpul de acordare de servis in perioada de garantie), calculată ca intervalul dintre data primirii produsului in unitatea noastra (data intrarii) si data la care produsul este adus in stare de utilizare normală si trimis inapoi catre Cumparator (moment in care Cumparatorul va fi anunțat printr-un mesaj e-mail referitor la trimiterea produsului). 

Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de la Cumparator de un curier trimis de Vanzator. Produsul trebuie sa fie trimis prin curier ambalat corespunzator (daca se poate chiar in ambalajul original, daca nu se poate in alta cutie dar asigurat in interior cu protectii impotriva socurilor), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție, iar Vanzatorul nu isi va asuma responsabilitatea pentru aceste produse. 
Transportul produselor pentru care garantia a fost acceptata si solutionata se face fara costuri suplimentare. 
In cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vanzătorul isi rezerva dreptul de a factura Cumparatorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului (in valoare de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat) și a taxelor de transport corespunzătoare. 

Solutionarea defectului este anuntata clientului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in cerere de retur). In cazul in care Cumparatorul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mesajul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat. 

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi inscrise in documente separate. Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre Cumparator. 

Producatorul declara pe propria raspundere ca produsele fabricate de firma Modern Glass Art si comercializate prin magazinul online sticla-vitralii.ro respectă cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii și protecției mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.

Conditii de neacordare a Garantiei

Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care din vina Vanzatorului sau a tertei persoane s-au defectat. 

Garantia nu se refera la spargerea, zgarierea, ciobirea expunerea la foc sau distrugerea sticlei dupa preluare. Uneori sticla securizată termic se sparge aparent fără a avea o cauză evidentă. Când se întâmplă acest lucru spargerea ar putea fi cauzată de mai multe motive: 1.manipulare gresita (expl: sticla nu poate fi ridicata/rotita/miscata pe plan orizontal – doar numai pe cant!), 2.depozitarea gresita( dupa scoaterea din pachet sticla trebuie asezata langa perete intr-un unghi de aprox.10 grade pe carton/polistiren in nici un caz NU direct pe pardoseala, gresie, faianta, piatra etc). Nu se poate razama de sticla diverse obiecte grele care prin apasare pot crea tensiuni in sticla securizata 3.lovirea sticlei mai ales în cant sau  la colturi care la fel tensioneaza sticla si duc la spargerea lui 4.de presiunea punctuală din rame a unor obiecte metalice (cum pot să fie șuruburile din profile care trebuie sa fie acoperite ca sa nu vina in contact cu sticla) 5.tensionarea continuă a sticlei ( printr-un montaj defectuos, atunci când sticla stă tensionată – este cazul sticlei fixate punctual atunci când punctele de fixare nu sunt coplanare). Ca urmare: sticla dupa ce a fost preluata intreg de la livrator nu este acoperit de garantia producatorului.

Fiecare produs este acoperit de garantie de 2 ani privind o eventuala eroare de fabricatie sau defecte ascunse. Produsele livrate de catre firma noastra beneficieaza de garantie in baza facturii fiscale emise si Certificatului de garantie insotitor. Garantia nu depaseste teritorul national si este conform normelor si legislatiei in vigoare la momentul emiterii. Garantia se pierde in urmatoarele situatii:

  1. a) montaj greşit: executat de personal fara cunostinte de a monta sticla, montaj efectuat gresit fara sa se respecte instrucţiunile de montaj. Toate produsele standard fabricate de Modern Glass Art au instructiuni de montaj. Aceste instructiuni impreuna cu factura si Certificatul de garantie sunt inmanate clientului impreuna cu produsul. (In cazul livrarii prin curierat rapid in buzunarul plastic lipit pe colet care contine si AWB-ul, sau in cazul livrarii cu mijloace de transport impreuna cu documentele de livrare). Puteti solicita montaj profesionist direct de la fabrica Modern Glass Art in zona Cluj-Napoca. In cazul in care clientul din varii motive pierde sau nu primeste sau nu gaseste aceste documente la inmanarea produsului are obligatia sa ceara in scris de la firma porducatoare Modern Glass Art prin email: reclamatii@modernglassart.ro . Cererea lui va fi solutionata in maximum 48 de ore de la primire.(in zilele de lucru). Firma noastra acorda si consultanta gratuita prin telefon pentru montatori la nr: 0364 880 411
    b) montaj în afara zonelor recomandate de montaj,
    c) operare greşită sau utilizare greşită,manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri, spargere),
    d) folosirea de componente de schimb sau accesorii incompatibile e)utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc
    e) transport, montaj sau orice altă formă de manipulare inadecvata
    f) modificări ale produselor;
    Pentru a pastra garantia produsului sunt de respectat urmatoarele conditii de intretienere:
    a.suprafata sticlei nu se curata cu solutii/substante abrazive si chimice;
    b.sticla se curata, doar cu solutie de curatat geamuri si carpa microfibra (in cazul sticlei sablate);
    c.expunere la temperaturi mai mari decat 100 de grade Celsius;
    d.pentru feronerii si profile: nu pot fi curatate sau supuse unui mediu acid si nu pot fi curatate cu solutii/substante abrazive;